Time goes by but everything stays the same

Seminarium, tentor, granskning, opponering, respondering, SOF, showkväll, träning, städning, utskick av tackbrev, bränna film, göra omslag, distribuera foto och film. Jag det är bara några av de saker som händer inom den närmsta veckan, inte konstigt att orken tar slut.

Fly verkligheten, går det? Många pratar om det, men jag tror inte att det går. Jag försöker förtvivlat tänka på annat, göra annat, inte göra något alls, göra allt och lite till. Nej, ingenting fungerar.

Någon klatchig blogg med fet, kursiv, eller understruken text orkar jag inte. Är fortfarande för ny i bloggvärlden för att uppskatta det i den grad att jag gärna tillbringar hela dagen framför datorn för att få till det där perfekta inlägget.

I'll be back, men ingen vet när...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0