En hemlighet

Nu ska jag berätta en hemlighet för er, en hemlighet som för många är väldigt självklar och som man luskar ut med lite sunt förnuft.

Det är inte ens fel att två träts

Men för dig, dig och dig fungerar det inte så utan det är bara ens fel hela tiden, och det råkar av någon konstig anledning alltid vara MITT fel. Ni kan inte trycka ner mig, ni kan inte sära på oss, ni kan inte förändra mig och minst av allt kan ni berätta för mig hur jag ska vara som människa för att ni ska må bra.

Det är mycket saker ni har att lära, trots att ni är betydligt många år äldre än jag. Visst, jag kanske inte alltid är mogen för min ålder, men sunt förnuft, det har jag iaf blivit utrustad med, och lite skinn på näsan! Jag är en känslosam person, men inte mer än jag själv orkar bära.

Jag lever mitt liv genom dom jag umgås med! Är ni avundsjuka? Om ni respekterar mig eller inte, det bekymrar inte mig just nu. Men att ni någon gång ska vinna tillbaka MIN respekt, det ställer jag mig frågade till...

Kommentarer
Postat av: Arekathrine

Wonderful site. Please continue this great public service.

2009-02-02 @ 11:22:37
URL: http://arekathrine.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0