Håll till höger!

Sista arbetsdagen för den här veckan, idag. Skönt! Har varit sådär obeskrivligt trött hela veckan, helt utan anledning. Ska bli skönt att få sova någon extra timme imorgon.

Om allt hade varit som det borde kunde vi träffats idag min älskade! Varför?

Igår kom Ronja, Albin och lilla Enzo hem till Osby. Mysigt! Enzo är precis lika liten som när han for iväg med Ronja till Lidköping. Han bits precis hela tiden, och det hjälper inte att man försöker förklara för honom genom ord och handling att det är fel och att man inte får bitas. Stackarn har ju fullt med tänder på uppgång, inte konstigt han inte vill förstå. Däremot kan han göra "give me five", sååå sött!

Och bror kom hem från jobbet igår strax efter kl. 23. Såg ut som en zombie, men skulle dricka öl med Albin. Jag undrar hur det gick?! Jag drog mig till kojs precis efter att han kommit hem och jag somnade omedelbums.

Tänkte på en sak igår när jag hade bråttom hem från jobbet. Jag kom till stationen i Hässleholm 3 minuter innan tåget skulle gå och kände mig stressad för jag skulle hinna stämpla sommarkortet också innan jag kunde hoppa på tåget. Vad möts jag av i all denna stress? En j*vla massa folk som står i rulltrappan och inte kan flytta på sig. Barn som hoppar samtidigt som dom håller sina föräldrar i händerna, par som står och vrålhånglar, grabbar som bara sprider ut sig. Folk i den här delen av Sverige kan f*n inte åka rulltrappa! HÅLL TILL HÖGER! Jag hade inte en chans att komma förbi dom, trots att jag sa "ursäkta" flera gånger. Nej, det ska faktiskt bli skönt att komma tillbaka till Södertälje och Stockholm och "umgås" bland riktiga pendlare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0