Det är så jag ryser

När introdansen till kvällen Stjärnor På Is genomfördes rös hela jag. Sååå mäktigt att se alla duktiga åkare. Men jag sa förra veckan att jag trodde att alla gamla proffs skulle komma tillbaka, och vips så gjorde dom det. :) Jag kommer sakna Stjärnor På Is. Det har liksom varit veckans höjdpunkt i 10 veckor nu. MEN, fel par vann. Jag höll på Jesper och Alexandra, för mig är dom dom riktiga vinnarna oavsett vad resten av svenska folket röstade! Och det var kul att se juryn på isen också, imponerande duktiga var dom!

Idag har jag påbörjat min tillökning av diadem till isshowen. Usch vilket tråkjobb. Sitter och binder ståltråd och julgransglitter om vartannat. 17 nya diadem ska tillverkas, blä. Men resultatet blir så himlans fint så det är faktiskt värt besväret, även om det inte låter så just nu.

Mina klänningar kom igår. Ojojoj vad fina. Två av dom satt som en smäck. Den tredje hade lite konstiga axelband, men hittar jag bara en bra bh så kommer jag kunna använda den också massor. Har redan bestämt vilken av dom jag ska ha på julbordet om 1½ vecka. :)

Ska skriva ihop en handlarlista innan jag lägger mig för jag hade tänkt fixa mat till Jockeprutt kommer hem från Sälen imorn. Och imorn ska jag köpa mer ståltråd, köpa julgransglitter till diademen, träna, tvätta, plocka undan, göra program till isshowen och byta ut lite blommor här hemma så ska det bli någon mat är det nog bäst att jag bestämmer mig ikväll/natt.

Godnatt på er och sov så gott, det kommer jag göra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0