Finbesök

Idag ska jag stressa hem från jobbet, kanske tom sluta lite tidigare. Detta för att hinna fixa det sista innan min söta lilla familj kommer. Mamma, pappa, Ronja, Albin, Enzo och Picasso. Tyvärr kunde inte bror min följa med. :( Åh vad mysigt det kommer bli. Jag trivs i Södertälje och Stockholm på alla sätt och vis, men det är lååångt hem till familjen. Känns som man nästan aldrig träffar dom.

Jag har varit dundertrött den här veckan. Har inte lyckats gå upp en enda gång första gången klockan har ringt. Det hjälper inte att lägga sig tidigt, det hjälper inte att lägga sig sent och det hjälper inte att ge sig tusan på att verkligen gå upp direkt när klockan ringer. Hur ska jag göra? Jag tror det skulle hjälpa med lite ledighet. Har inte haft något ledigt en enda sommar sen jag började 8:an. Inte ens nu när jag jobbat på riktigt har jag haft någon semester. Eller jo, när vi varit i Sälen, men där går man ju också upp tidigt för att hinna åka så mycket skidor som möjligt.

Men nu ska jag ta en timme i taget. Jag ska börja med att gå till förrådet och hämta alla hjälpmedel som ska skickas tillbaks....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0