Klänningar, älskade klänningar

I måndags var jag på Step/Styrka på Gröndal. Jag är en sådan person som ställer mig längst fram för att kunna se intruktören bra utan att behöva flacka med blicken mellan alla deltagare på passet, men sådana var inte dom två yngre tjejerna som var med i måndags. När de kom in genom dörren sa de till varandra, nästan samtidigt:

- Vi kan ju stå längst fram idag för det här är det enda passet vi verkligen kan och är duktiga på (dom hade aldrig varit där tidigare, och detta vet jag då jag går varje måndag)

Tjejerna ställde sig längst fram, brevid mig. Å herregud, vilket misstag. Jag tror dom förvirrade alla i hela lokalen. Visst, dom kunde alla basicsteg, men så fort man skulle lägga till en liten snurr eller gå över brädan fick dom problem. Jag skrattade lite inombords, men tanke på deras kommentar när dom intog salen. :)

Idag har jag beställt klänningar från Nelly.se. Vet inte när jag ska använda dom, för jag jobbar hela tiden, men jag blev så sugen och nu när jag jobbar 100% kan jag faktiskt unna mig lite såna saker. Och dessutom är jag klar med alla julklappar så nu ska det inte ut mer pengar den här månaden och nästa månad är det bara födelsedagspresent till Jocke och en Sälenresa. För er som är lite nyfikna beställde jag följande klänningar från Nelly.se



Och idag invigdes SM i Linköping. Åååh vad jag hade velat vara där och titta. Vad enkelt allt var när jag var student. Ledig mitt i veckorna så jag kunde hitta på kul saker hela tiden. Nu jobbar man varje dag och måste ta semester om man vill göra nåt kul mitt i veckorna. Aja, kanske blir ett besök i Link i helgen.

Nu blir det sängen för mina ögon börjar gå i kors här och det känns som någon lagt en hel sandstrand i dom...

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag skulle tycka det vore jättekul om du kom och hälsade på! :) tråkigt bara att jobbar typ hela tiden.. Men det gick faktiskt bra att vara speaker idag, man vänjer sig rätt fort vid att höra sin röst typ hur högt som helst :)

2008-12-04 @ 21:56:40
URL: http://idaaho89.blogg.se/
Postat av: Ida

Jag skulle tycka det vore jättekul om du kom och hälsade på! :) tråkigt bara att jobbar typ hela tiden.. Men det gick faktiskt bra att vara speaker idag, man vänjer sig rätt fort vid att höra sin röst typ hur högt som helst :)

2008-12-04 @ 21:57:54
URL: http://idaaho89.blogg.se/
Postat av: Challe

Wow! Vilka snygga klänningar! Snacka festfin du kommer vaa! <3

2008-12-06 @ 22:12:12
URL: http://challizzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0