Årets första dopp

Ja då var det avklarat, årets första dopp avklarat. Nog för att det blåste ute, men det var ändå ganska varmt i vattnet. Var en fin brygga och "rent" vatten. Ja allt vatten är ju renare än Osbysjön. :)

Blev riktigt fint i lägenheten när vi hamrat och bankat klart, men än fattas det saker. Behöver en ny soffa, nya mattor, ny tv, ny tv-bänk, ommålning i köket (eller det är det bara jag som vill), sittdyna till hallmöbeln. Men det är ju så dumt för alla dessa sakerna kostar ju pengar.

Blev inget Gröna Lund. Men det blev i vilket fall ytterligare en utflykt i helgen, IKEA. Stackars min lilla korv som slank ur förpackningen, gissa jag blev chockad när den bara gled ner på golvet.

Veckan på jobbet har varit så otroligt rolig. Det har hänt massa saker och jag börjar få upp tempot nu. Hoppas det fortsätter i samma stil för det blir så mycket roligare då!

Blir inget Stockholm i helgen som var tänkt från början. Istället blir det Kristianstaddagarna och Malmö med sis och hennes pojkvän. Ja kanske att bror och flickvän följer med, men det förutsätter jag inte.

Har snart räknat klart allt tyg till showen så jag kan beställa och börja sy. Ska bli så kul, för som tidigare sagt har motivationen inför ISSHOW 2009 äntligen kommit tillbaka.

Nu blir det till att grilla en redig köttabit, mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0