Ett andra semesterkoma

Nu har äntligen showbloggen spridit sig! Har under två veckors tid försökt attskriva ett gästboksinlägg på lkf:s hemsida, men har inte lyckats så igår gjorde jag slag i saken och skickade ett mail med länken till alla medlemmar och före detta medlemmar i klubben.  Det grämer mig lite att jag inte har tagit sladden till min kamera med mig så jag kan ta lite bilder och lägga in på showbloggen, men å andra sidan har vi inte gjort så mycket show mer än sytt kläder och dom kan vi ju ändå inte lägga ut för allmän beskådning. :)

Idag är sista dagen på jobbet innan ett ytterligare semsterkoma. Mitt andra och sista den här sommaren. Jag och Jockeprutt ska till Göteborg och härja rundor hela långa helgen. Och till Jockes lycka ska vi stanna till i Ullared och spana lite på GeKås, haha. Dessvärre ska det bli regn i Göteborg i helgen så vi vet inte riktigt vad vi ska göra, men det löser sig säkert. Har iaf bestämt att vi ska försöka ta oss ut i skärgården på fredag kväll och äta lite (för då är det faktiskt utlovat fint väder).

Har haft en hektisk förmiddag på jobbet och den här veckan överhuvudtaget har varit betydligt mer händelserik och det är kul! Men nu har jag bara ett hembesök sent i eftermiddag så fram tills dess får jag försöka komma på saker att göra.

Lukas messade igår och frågade om jag hade lust för ett pass bodypump på gymet efter jobbet idag. Givetvis! Så skönt att röra lite på sig. Längtar till jag kommer tillbaka till Södertälje så jag kan börja träna igen. Har inte riktigt blivit någon träning i sommar. Normalt på somrarna brukar jag springa varannan dag med mamma på cykel brevid med Picasso i koppel, men nu har lilla gubben blivit gammal och trött så han orkar inte ut på några längre rundor. Och fjantig som jag är vågar jag inte springa själv i skogen, även om det är mitt på ljusa dagen så därför har det bara blivit några enstaka promenader med mamma och Picasso.

Nu kurrar magen här, dags för lunch!

Kommentarer
Postat av: Ronja

Jag blir ju så nyfiken :p haha!

Hoppas att Göteborg blir bra :)

2008-07-31 @ 12:00:42
URL: http://ronjalindhe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0