Måndag, igen

Usch vad det var jobbigt att stiga upp i morse när klockan ringde. Ögonlocken kändes tunga som bly och kroppen ville liksom inte riktigt vakna till. Allt känns för tillfället väldigt tungt, men jag tror det lättar snart. Nu har den där klumpen i magen rört sig lite uppåt i kroppen och satt sig i hjärtat. Kärleksbekymmer, det är skit! Trodde jag hade kommit förbi det i livet, men det återkommer ständigt.

Syster ska köpa hund. Ringde och tingade en i fredags. Sååå söt är den. Ska hämta den på torsdag eller fredag. Och den ska heta Enzo, har hon bestämt. Tänka sig, nu får lilla Picasso en "lillebror" och en lekkamrat. Jag tror iofs att det inte är så uppskattat till att börja med. Kan nog lätt bli så att alla i familjen fokuserar mycket på den nya söta lilla hunden och liksom glömmer bort vår Picasso, så nu är det viktigt att vi tänker på båda hundarna, båda hundarna behöver lika mycket kärlek. Nästan så Picasso behöver lite mer för att klara upp de nya omständigheterna. Hundar är otroliga varelser. De är alltid glada och bekymmerslösa, men det bästa av allt är att de kan sova precis var som helst. Önskar jag vore likadan!

Jag och Ronja var på IKEA igår för att köpa skohyllor att ha i en av de rensade garderoberna och på så sätt spara utrymme, men till vår stora besvikelse var de slut. Att vi inte kollade upp det på internet först, aja. Så för att vi inte skulle ha åkt dit förgäves köpte Ronja en söt liten säng till Enzo. Får se hur länge han kan sova i den för det var inte världens största säng direkt, men himlans söt. :)

Så nu kommer vi ha två hundar som strosar omkring hemma i huset, LYCKA! <3

Kommentarer
Postat av: Jakobaida

Hello, any body here???

2010-06-22 @ 13:41:54
URL: http://jakobaida.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0