Nitlott

Jag trodde det skulle bli en mysig och trevlig helg i Oskarshamn, men den blev allt annat än det.

Kan någon förklara hur man kan rada upp en massa negativa saker om en person, och berätta alla dess fel och brister och sen i nästa andetag säga "jag tycker jättebra om dig". J*vla skitsnack!

Jag har ont i magen och mår illa bara jag tänker på det. Säga vad man vill men jag kan tycka att man står upp för den man älskar och vill dela sitt liv med. Men jag kan ha fel. Det finns iaf vissa saker som jag aldrig skulle acceptera, oavsett.

Iofs fanns det små ljusglimtar också och det var att Joakims morfar under omständigheterna mår bra. E-type gjorde en väldans bra och rolig konsert igår på Offshore race party 2008, och jag som inte ens tycker om E-type. :) Sen var det kul att se allas miner när dom åt några slags våfflor som såg ut som pommes frites och hade chokladsås på sig. Alla försökte övertyga varandra om att det var jättegott, men egentligen tyckte ingen om det. Jag min fegis smakade aldrig, men det beror inte på att jag tyckte det såg äckligt ut utan snarare på att jag mådde illa och ville kräka efter dagens alla händelser.

Idag har jag suttit på bussen från Oskarshamn till Växjö och varit hur nervös som helst över att vi inte skulle hinna i tid till tåget som gick 18.12 från Växjö hem till Osby. Förstår inte hur det kan ta nästan 3 timmar att köra från Oskarshamn till Växjö när det med bil tar strax över timmen. Aja, jag hann med tåget iaf, men det var smockat med folk precis överallt, knappt så alla kom in och med tåget när dörrarna stängdes. Väl framme i Alvesta var det dags för ena delen av tåget att köra vidare mot Göterborg så dom kopplade loss det tågsetet och vi skulle fortsätta söderut. Dessvärre blev det inte så till en början för tåget ville inte riktigt köra iväg så dom fick stänga av det ca 10 minuter och sen dra igång det igen för att kunna åka vidare. Varför ska det alltid hända nåt när jag åker tåg? Är det jag som har med mig negativ energi eller vad är det?

Nu har jag inte riktigt lust att sitta kvar här så jag beger mig in mot soffan och fortsätter titta på Tyst Vittne. Om jag ens kommer ihåg var jag slutade titta, för nu har det ju varit nyheter och väder i ca 30 minuter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0