Pilla näsan

Finns det något roligare än folk som pillar sig i näsan när de tror att andra inte ser det? Det här är en väldigt rolig grej för många pillar näsan när de kör bil och tror att ingen ser det. Sen när var rutorna tonade så pass i framsätet att man som cyklist eller fotgängare inte kan se in? När man tänker efter är det många saker som är sådär konstigt roliga.

Idag börjar Kristianstaddagarna och det får nog bli en sväng inom staden innan helgen är slut. Inte för att göra som alla andra, supa sig redlöst fulla, utan mer för att äta gott och titta på dom som just super sig redlöst fulla. Kanske blir en trip till Sandviken imorn. Blir i så fall första gången på två år som jag är där och badar. Förra sommaren bjöd ju inte på så många dagar utan regn så det blev aldrig tillräckligt bra väder för att åka dit.

Håller på att undersöka övernattningsmöjligheter i Göteborg första helgen i augusti. Jag och Jocke-prutt hade tänkt ta en Göteborgsweekend (med en sväng om Ullared på vägen upp). Ska bli mysigt! Hoppas bara vädret är med oss...

Något som däremot inte är med mig är det glada humöret. Vissa saker tär på en och I G är en sådan grej. Jag kommer hjälpa sis med den där stormen när allt är över. I G kommer inte orka stå kvar, kommer inte kunna huvudet högt och kommer definitivt ångra det h-n gjort! Du är inte ens värd att spotta på, du äcklar mig!

Kommentarer
Postat av: Jolejla

Very nice site. Will sure visit again.

2009-05-26 @ 12:44:43
URL: http://jolejla.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0