"Semesterkoma"

Sådär, nu är hela huset (utom vinden) genomsökt efter skräp som ska slängas. Jag och Ronja rensade förrådet på ovanvåningen igår och det blev superfint och massa plats att ställa in nytt skräp på. :) När vi tittade på golvet utanför förrådet låg nästan halva förrådet utanför, men det är saker som ska slängas. Och eftersom jag jobbar hela dagen och vi ska hämta lilla Enzo direkt efter har jag ingen möjlighet att åka och slänga så det får stackars mamma och pappa ta hand om idag, för när hunden kommer ska skräpet vara ute enligt en viss liten fismaja. :)

Sen var det det där med showen. Har börjat sy lite, men kommer ingen vart då jag saknar tyg till The End. Får no ta mig an en annan dräkt så länge och beställa mer tyg. Får styra lite med det ikväll när jag kommer hem så det blir färdigt någon gång. Sen måste jag hitta en "liten" som jag kan sy en del dräkter till då jag inte är med i dom programmen, så det får jag nog också ta tag i idag eller imorn.

Vad frustrerande det är när man ringer hem till folk och dom inte svarar, och det är som dom vill att man ska ringa *grrr*.

Efter dagens arbete har jag ledigt i fyra dagar, ska bli dunderskönt. Tänk att inte behöva vakna till väckarklockan på fyra dagar! Snart går jag in i "semesterkoma"...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0