Sex And The City

Sådär, nu har jag sett filmen som alla pratar om hela tiden. Jag och little sis var på Sex And The City i stora metropolen Osby. Sååå sköna stolar dom har där! :) Jag är en sån där alltiallo filmätare, ser på det mesta och tycker det mesta är bra, dock en skräckfilmer och splatter, men allt annat. Så att jag ska ge en recension om kvällens film skulle det bara bli fjantigt, men jag tyckte den var bra. Många som sett den säger att den känns som ett långt Sex And The City-avsnitt, men jag kan tycka att det faktiskt var en film med en handling och en massa små händelser. Trots att jag inte är särskilt gammal fanns det mycket i filmen som jag känner igen mig i. Nästan så jag får kalla kårar längs ryggen.

Det är svårt att äta när man inte mår riktigt bra, inte ens mammas supergoda köttbullar, och det resulterar i att jag är trött och orkeslös. Nån gång ska det väl vända, men det känns som det kommer ta tid. Det som har hänt de senaste dagarna är svårt att smälta och mitt huvud blockas gång på gång.

Nu börjar alla lösa ändar knytas samman till vår lilla hemlighet framöver och det känns kul. Dock är det fortfarande mycket att fixa. Jag kommer berätta framöver, men än dröjer det någon månad. Inte för att det är något spektakulärt på något sätt, men jag har inte full koll på vem/vilka som läser min blogg så därför tar jag det säkra före det osäkra.

Idag kom mina fina saker till köket. Men jag mitt pucko hade missat att beställa två grytlappar, jar köpte bara en. Men vilken tur jag har som säkert kommer beställa mer från Mixin så jag kan rätta till mitt lilla misstag.

Nu börjar det grusa i ögonen och dom börjar gå i kors och det brukar vara ett tecken på att jag behöver lite sömn. Så nu blir det till att borsta tanden och sen hoppa i säng för att läsa lite ur Aldrig Fucka Upp innan jag ska på dejt med John Blund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0