Ojdå!

Hoppsan. Det var visst ett tag sen jag skrev nåt här. SKÄRPNING!

Det har hänt väldigt mycket på senaste. Och det är speciellt en sak som är på tapeten nu. Allt hat till dig och din familj ditt äckel!

Har varit 4 veckor på jobbet nu. Trivs som fisken i vattnet. Alla är trevliga och mysiga, men dessvärre har jag inget att göra för alla våra patienter har bestämt sig för att må bra nu och då blir jag sysslolös. Visserligen är det bra att dom mår bra, men tråkigt för oss som inte har något att göra.

Igår träffade jag älskade Lukas. Som jag saknat dig! Gamla minnen, nya erfarenheter, framtiden, allt. Helt fantastisk människa.

Ska hem till Södertälje i helgen. Ska bli mysigt. Och det bästa av allt är att vi fått omtapetserat i vårt sovrum och i hallen och jag har inte sett det ännu (MEN jag har varit med och bestämt tapeter)! Har köpt Aldrig Fucka Upp av Jens Lapidus som jag tänkte läsa på min 5 timmar långa tågresa från Hässleholm till Södertälje idag. Första boken var dunderbra och nu kan jag knappt bärga mig inför den andra boken.

Bor hemma hos la Familia i sommar och det är undebart samtidigt som det är jobbigt. Visst, jag har bott hemhemma alla andra somrar sen jag flyttade 2004, men just den här gången känns det extra tufft. Men det beror kanske mestadels på det som händer just nu.  Annars är det mysigt att äta mammas mat, titta på fotboll med pappa, prata och umgås med syster och bror. Dessvärre har det den senaste veckan fallit sig så att varken syster eller bror har varit hemma och det är tråkigt. Blir inte att jag är hemhemma sådär ofta så jag får passa på att umgås med alla i sommar så jag klarar mig ett tag sen! Men mysigast av allt är ändå när lilla hunden smyger upp till mig på morgonen och lägger sig på mina ben när jag ligger och sover. Så söt, så söt!

Uppdatera oftare, you got it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0