Så fint!

Åååh så fint det blev, tapeterna i lägenheten. Känns som en helt annan lägenhet. Mysigt värre!

Nu är jag tillbaka hemma i Södertälje och alla mina saker. Jag och Jocke hade tänkt gå på Grön Lund idag, men det blir nog inte mycket med det för dagens väder verkar mest kallt och ruggigt. Kanske får bli en hemma-fixar-dag med upphängning av tavlor, inköp av mattor, fixa nya blommor osv. Förresten, när jag kom hit igår fann det förutom dom otroligt fina blommorna i hallen (som var till mig :) ) stod det en ny liten söt tv på byrån i sovrummet. Nu kan jag ligga och titta på tv hela långa morgonen och inte behöva klä på mig för att ta mig til tv:n i vardagsrmmet, lyx! :)

Planeringen inför isshow 2009 är i full gång. Har inte haft det där verkliga intresset och motivationen sedan isshow 2008 avslutades, men så i veckan kom allt tillbaka. Jag och mor mn har räkna tyg som galna och jag har tagit tag i planering av träff med Ida för koreografering, info till åkare och föräldrar m.m. Ser fram emot en ny färgsprakande show!

Jocke-prutt ligger här vägg i vägg och sover, fortfarande. Tror det är dags att på allvar gå in och försöka få upp honom ur sängen för klockan börjar bli mycket. Jag har varit uppe sen 08.30 och hunnit duscha, tvätta och plocka in disken.

Gröna Lund eller ej, måste in en sväng till Sthlm i vilket fall för att stilla in hunger. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0