Premiärernas dag

Bordet till balkongen fick jag ju aldrig ihop igår så jag improviserade fram ett bord bestående av 2 st bananpuffar från IKEA, och vips så blev det brunch på balkongen. Premiärfrukost på balkongen, helt perfekt!

Även årets grillpremiär är härmed avverkad. God mat och trevligt sällskap. Grillspett, pommes, såser och sallad. Franck och Jossan gjorde ett utomordentligt jobb! Och en söt fotbollsgrill hade dom också. :)

Efter maten blev det promenad i Hägersten bort mot Aspudden. Väldigt lummigt och mysigt område med vatten lite här och var. Absolut ett område vi skulle kunna tänka oss att bo i då varken jag eller Jocke är särskilt sugna på city.

Tidigare på dagen tog vi pendeln till city och fikade i Gamla stan. Mumsig rabarberpaj med vaniljsås på Café Nova. Efter vårt fikande i hettan bar det av mot bilen. Den stod parkerad vid en backe på en tvärgata längst ner på Sveavägen (eller längst upp kanske det blir, aja skit samma). Det har blivit väldigt mycket promenerande idag, skönt att röra på sig lite, men ajaj vad ont jag har i fötterna nu.

Dags för herr Nilsson att ge sig på bordet till balkongen nu. Får se hur det går... :)

Kommentarer
Postat av: Michaelmerethe

really enjoyed the site even learnt a few things on the way, keep up the good work.

2009-03-11 @ 09:23:46
URL: http://michaelmerethe.myblog.de

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0