Första snön

Igår när jag gick från jobbet (kl. 19.00) singlade snöflingorna ner. Den första snön har nu kommit, men inte för att stanna. Visst knakade det under fötterna när jag gick av bussen i Södertälje igår och i morse när jag gick till jobbet. Men nu är det mest halt och tråkigt och svart - igen. Men åååh så mysigt det var den lilla tid det varade.

Ibland känner man sig som en idiot. En idiot som inte riktigt tänkt efter ordentligt och beräknat allt in i minsta detalj. Detta har nu hänt kontrollfreaket Petra. Jag har haft ont i magen flera veckor pg a detta, men nu äntligen har det släppt lite. Inte förrän i slutet på april nästa år får vi se hur det egentligen gick.

I helgen ska vi hänga med Nicklas och Sofie. Imorn ska vi på Magnus Betnér i Norrköping och sen hänger dessa två söta själar med oss till Södertälje och hänger med oss hela helgen. Ska bli trevligt.

Är inte på humör för att skriva nåt egentligen, men det här med den första snön är alltid en lika fantastisk känsla och jag vara nara tvungen att berätta.

Vi hörs (eller ja jag vet inte om ni hör mig så bra för Jocke har köpt hemmabiosystem idag och det dönar och låter som bara den...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0