Livet rullar på...

I fredags firade jag och prutt 4 år. Vi gick på "Footloose" på Intiman. Jag har aldrig gått på en musikal innan så jag hade inga som helst förväntningar, men ack så bra det var. Det var bra fart, bra skådespeleri, bra dans och musik och framförallt humoristiskt. Till och med Jocke tyckte det var bra och han tycker inte alls om sånt så det måste verkligen varit bra. Och sen blev det ju inte sämre av att Brolle var med. Tyckte inte om honom innan, men han är ju både charmig och bra på att sjunga. :) Innan föreställningen gick vi och åt på "En syster på gaffeln". Mysig restaurang och personal som var så väldans trevlig (vet inte om det var för tjejen som serverade oss var från Skåne). Men i vilket fall så satte sig personalen på huk och kom ner till vår nivå och tog beställningen. Det tyckte jag var trevligt.



I helgen träffade jag min alldeles egna Challebejbi. Åååh så trevligt! Visst att det kanske var lite rörigt i lägenheten, men det är det värt för jag vet att resultatet kommer bli superbra!  Först tog vi en tur på stan där jag hittade ytterligare en ängel och en julklapp till Jockes syster. Sen gick vi hem och drack vin och åt chips. Challe ringde och bokade bord på Rhodos så kl. 18 gick vi dit och åt. Mumsfilibaba! Och vad är ett besök i Katrineholm om man inte gått på några festligheter?! Efter middagen gick vi hem till en av Challes kompisar och där spelade vi "Med andra ord" så nu bara måste jag gå och köpa det!

Och ikväll har jag varit och tränat en runda. Kände att det behövdes efter helgen. Och nu blir det stryka kläder i 190 för att det ska vara fint när prutt kommer hem från Linköping imorn.

På fredag ska jag på Magnus Betnér i Norrköping, men innan dess mina vänner, händer det massa spännande...

Kommentarer
Postat av: Therese

Kul jag ska gå på hans föreställning hemma imorgon=) Hehe. Hoppas att allt är bra med dig var ju ett tag sen man såg dig!

2008-11-18 @ 12:42:01
Postat av: Ronja

Vafan går du på Magnus utan mig för?

2008-11-18 @ 18:13:23
URL: http://ronjalindhe.blogg.se/
Postat av: Challe

Woho! Va roligt det var att träffas! :) Får bli snart igen! :)

2008-11-18 @ 19:09:41
URL: http://challizzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0