Grekisk buffé

Igår var en alldeles förträffligt trevlig dag. Efter jobbet bjöds det på grekisk buffé på "½ trappa ner" och det var både gott och trevligt. Kul att umgås med sina kollegor och prata om annat än bara jobb. Vi i rehabgänget börjar bli riktigt sammansvetsade nu tycker jag och nästa vecka ska vi på kryssning/nätverksträff tillsammans och det ser jag fram emot.

Och imorgon är det fredag, det är också skönt. Sista dagen på jobbet för den här veckan och sista dagen innan Nina kommer tillbaka från sin sjukskrivning. Har en del att rapportera till henne och en del att fixa innan måndag. Och på måndag kommer det två sjukgymnaststudenter, det ska också bli spännande. Ja inte för att jag kommer att vara någon handledare på något sätt, men ändå kul med studenter!

Här hemma ser det ut som kriget, men om inte prutt tar tag i det tänker inte jag heller göra det. Nu ska jag verkligen försöka att bita mig själv i tungan och inte lyfta fler fingrar än han och ser det också ut därefter.

Julbord försöker jag styra upp, men Jocke är inte riktigt med på noterna. Vi ska till Långholmen, det är iaf bestämt, men vilka som ska med, det är inte riktigt klart ännu. Jag vill göra ett event på Facebook, Jocke vill maila. Aja, det blir nog bra, bara det att defintivt antal personer måste lämnas in om senast två veckor.

Nu blir det sömn för efter en så trevlig kväll som igår behövs det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0