Häftigt med livesändningar!

Vilken trevlig kväll jag hade igår! Jag och Jeanette hade fått två biljetter av Åsa till Stjärnor På Is. TACK, för vilken upplevelse! Vi var där en bra stund innan (varför vet vi inte riktigt) och såg hur mycket jobb som ligger bakom ett program på ca två timmar. Jobbigt att vara studioman, eller vad det nu heter. Det var mycket bakom scen som inte syns i rutan. Det var en fantastisk stämning under hela sändningen (och i reklampauserna) och att se det live var så mycket bättre än att se det genom tv:n. Och det bästa av allt, Åsa och Kicken får köra minst en vecka till, KUL och GRATTIS! Och Nettan är en riktigt trevlig prick, det gör det hela ännu roligare! Tråkigt bara att jag inte kunde följa med på utflyttningsfesten som var efteråt. Hoppas gänget hade trevligt.

Innan min otroliga kväll igår träffade jag systrarna Nilsson för en riktig långfika på stan. Har inte träffats och pratat på flera år och vi satt i tre timmar och bara babblade. Hade nog kunnat bubbla lite till, men dom skulle till High School Musical On Ice kl. 18.30 och jag skulle vara i studion kl. 18.45 så det var bara att bryta upp. Snabbköpte en scarf innan vår dejt för jag hade tagit på mig min höstjacka och helt plötsligt glömt hur mycket den faktiskt kliar och sticks (som Lotta på Bråkmakargatan säger).

Plutt är i Uppsala och roar sig och jag sitter här hemma med en full tvättkorg och en störande tvättmaskin. Visst är det rättvist?! Har lite showgrejer jag borde ta tag i idag, men får se om jag orkar. Kan vara skönt att ha dagar där man inte gör nånting. Nu blir det i alla fall lite frukost för min mage börjar kurra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0