Lilla Attendofamiljen

Nästan en hel vecka har hunnit passera och jag har inte stannat upp förrän nu.

Den här veckan har varit en kul, men häktisk vecka. I måndags kom det två sjukgymnaststudenter till jobbet som ska har praktik där i 2 veckor och "min" sjukgymnast har varit sjukskriven i tre veckor och var tillbaka första dagen i måndags. Lite jobbig introduktion blev det då jag fick ta det största ansvaret trots att jag inte är sjukgymnast.

Tisdagen och onsdagen var veckans två mest lärorika dagar. Jag var på nätverksträff med företaget och vilken träff. Alltid lika inspirerande och kul att träffa andra arbetsterapeuter, sjukgymnaster och sjuksköterskor. Att få utbyta ideér och diskutera ger så mycket och man hittar ny inspiration till att fortsätta sitt eget arbete. Men det bästa av allt var nog ändå att vi faktiskt kryssade! :) Elin, jag, Linda, Sara och Andreas blev kallade för "Lilla Attendofamiljen". Ja vi är ett toppengäng och det är inte konstigt att folk ser oss som en enda stor familj!


Igår var vi på lite ölande hos en av våra grannar. Trevligt men ack så trött jag var. När alla andra gick vidare gick jag hem och la mig och sov. Tänka sig när man var student, då kunde man festa tre dagar i veckan, och ibland var alla på rad, och man kände sig hur pigg som helst hela tiden. Man tappar formen ganska fort för jag kan då inte skylla på att jag börjar bli gammal.

På måndag har Jockes "gamla" kollegor bjudit in sig på middag så dagen idag består av städande, strykande, handlande och förberedelse av desserterna. Ja vi ska bjuda på ett riktigt snittkalas. Hoppas det blir uppskattat och att det blir bra för det är första gången vi ger oss på snittar. Och det bästa av allt med hela det här är att jag är i Linköping och showar imorn när Jocke ska förbereda alla snittar. :)



Nu bär det av till diverse butiker för olika shopping och sen ikväll är det Stjärnor På Is. Go Niklas & Åsa!

Kommentarer
Postat av: Challe.

Spännande med snittkalas! :) Snart ska vi ses! Woho, va skoj! Kram

2008-10-25 @ 19:38:19
URL: http://challizzz.blogg.se/
Postat av: Emma

Åå snittar, jag behöver tips på goda snittar, ge mig! :)



Emma

2008-10-27 @ 17:34:37
URL: http://skarp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0