Syster o Bror

Igår var en alldeles förträffligt trevlig kväll. Det bor en hel del konståkningsfolk hemifrån Osby här uppe i Stockholm och en av dom tjejerna lyser lite extra just nu för hon styr upp lite träffar med roliga event. För några veckor sedan var det bowling och mat, ikväll var det Stand Up och mat på Syster o Bror på KTH. Fyra komiker, trevligt sällskap och god mat, TOPPENKVÄLL! Sen kunde gärna komikerna varit lite roligare.  Lineup:en var Peter Wahlbeck, Christopher Linell, Paul Tilly (Osbygrabben i ICA-reklamerna) och Micke Svärd. Dom bästa var nog ändå Christopher och Micke. Paul och Peter var inte fullt så roliga som jag hoppades på. I vilket fall är detta ett event som jag varmt kan rekommendera. Har skrivit ut höstens program och ska spana igenom det för att se om inte Jocke och några till kan tänka sig att följa med nån gång.

Jocke åkte till Tyskland i söndags. Var borta till tisdag kväll. Kom hem och packade om väskan för att åka till Linköping på TEAM tidigt på onsdag. Nu kommer han hem ikväll och jobbar sen hela dagen imorn och ska på AfterWork i Sthlm och sen på söndag ska jag till Linköping för showträning. 1 ynka dag hinner vi träffas dena här veckan. Det är ju helt otroligt dåligt. Det sämsta av alltihop är att det bara är jag som ser det som tråkigt. :(

Men jag kan iaf glädja mig åt att Nettan (tjejen som fixar alla kul event med konståkningstjejerna och lite blandfolk) bjöd med mig på lite AfterWork imorn för att träffa en av våra andra konståkningskompisar som ska vara med i Stjärnor På Is. Ska bli kul för jag har inte träffat henne på säkert 8-9 år.

Och på jobbet är allt kaos. Det är väl märkligt att inget funkar när man överlåter det till andra?! Och sen måste jag tvätta mina arbetskläder, men det är ju tusan omöjligt att hitta en ledig tvättmaskin dagtid...

Nu ska jag fortsätta min zombiedag. Fick inte så mycket sömn inatt så jag känner mig mer död än levande....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0