Trätofflor

Som bekant blev jag av med mina supersköna Foppatofflor i somras (glömde dom på tåget efter sisa dagen på jobbet i Skåne). Det värsta är egentligen inte att dom är borta utan att jag fick dom av min plutt. :( Så nu har jag mina gamla gympaskor på jobbet, vilket har resulterat i att jag inte har några skor när jag t ex ska ner i källaren eller tvättstugan. Och därför har jag börjat kolla på tofflor. Ja ni läste rätt, TOFFLOR! Torpatoffeln har väldigt många fina och jag är lite spekulant på någon av nedanstående par

13221_TT11.jpg1322164_Pink_Roses.jpg
                               Wild Flowers                                                              Pink Roses


Kommentarer
Postat av: Challe.

Fina Petra! Fina! :) Såna vill jag med ha! Hihi.

2008-10-02 @ 21:38:33
URL: http://challizzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0