Trosor

Jag har funderat på en sak. Trosor. Det finns så väldigt många olika sorters trosor. Olika mönster, olika färg, olika storlek, olika märken, olika modeller. För ett par år sedan trodde jag att jag hade hittat "min" perfekta trosa, men inte. Jag körde stenhårt med Frank Dandy för jag tyckte dom var snygga, fann i massa coola mönster och färger och var sådär supersköna. Men sen märkte jag att när jag haft trosorna några månader började dom dra sig uppåt och in mellan skinkorna, inte alls skönt! Nej jag hade inte blivit något tjockare om rumpan, inte heller mindre.



Fairmont Boxer
Frank Dandy - Fairmont Boxer

Och Ida, min högra hand vad gäller showen, hade också såna men hade upptäckt samma sak. Hon hade gått över till Björn Borg och sa att hon aldrig tidigare haft några skönare trosor än dom. Så en dag i somras när jag och Jocke var i Skärholme köpte jag mig ett par Björn Borg minishorts. Jag var inte riktigt överens med mig själv om vilken storlek jag skulle ta. Jag funderade på S, men prutt fällde den fantastiskt smickrande kommentaren

- Men Petra, vad ska då dom med små rumpor ha, och dom med riktigt små rumpor?

Det blev M, menjag är inte helt nöjd med det. Jag tycker nog, trots att dom är väldigt sköna, att dom går lite högt upp i midjan. Kanske att jag ska chansa på ett par S nästa gång och efter det bestämma mig för än så länge har jag bara 4 par och dom kostar ändå 200 kr/st och då vill jag minsann att dom inte bara ska vara sköna utan även sitta perfekt.
Björn Borg Womens white 7730 minishortsBjörn Borg Womens lemonade mini shortsBjörn Borg Womens peony mini shortsBjörn Borg Ladies blue atoll mini shortsBjörn Borg Ladies raspberry sorbet mini shorts
Och det finns ju sååå många att välja på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0