Uppdatering

Har visst varit lite dålig på att uppdatera, men det kan bero på att jag haft ganska mycket att stå i om dagarna.

Helgen som gått bestod helt och hållet av show. Ida kom till Södertälje och vi körde järnet i 2½ dag. Superkul och vi var väldans produktiva. Känns skönt att nästan vara helt klar med program och kläder till infomötet nästa helg. Hoppas bara inte Ida somnade framför/bakom ratten på vägen hem. ;) Nejdå, men det blev en kul diskussion om just det här att man säger framför eller bakom ratten. Vad säger man egentligen?

Igår var jag med Jocke och övriga traineer på Scania och åt. Först var vi på nåt stället i Södertälje (som jag inte vet vad heter, så klart) och åt sushi, sen gick några av oss vidare och drack lite öl (nej inte jag för jag är ju en såndär kärring som bara dricker söta saker så för mig blev det cider). Det var supertrevligt och jag hoppas på att kunna följa med några fler gånger.

Jag tycker det är bra att Jocke blivi trainee på Scania för helt plötsligt skaffade han sig ca 10 nya vänner som bor i Södertälje precis som vi så nu är vi inte längre så ensamma som vi var tidigare. Toppen!

Nu håller jag på att packa inför helgen. Ska åka hem imorn efter helgen  för pappa fyller år på söndag så jag ska hem och ge liten present och sådär. Sen ska jag höra med bror hur det går i skolan. Han pluggar till EU-svetsare och jag tror det går galant, men är ändå nyfiken i en strut. :) Och så får jag träffa resten av familjen och hundarna. Ska bli myyysigt!

Förresten, efter helgen isshowande skrev jag ett inlägg i showbloggen, gå gärna in och kika!


Kommentarer
Postat av: Ida

Nejdå, jag somnade varken framför eller bakom ratten på vägen hem :) vilken himla tur man har ibland va?! ;)

2008-09-04 @ 20:53:12
URL: http://idaaho89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0