SKIT!

Jag blev så glad idag när jag gick in på LKF:s blogg och såg att även Ida börjat skriva lite. Så nu är vi igång båda två och vi kör på så det ryker!

Den här helgen har varit en såndär skön helg. Ingen press och stress. Började efter jobbet i fredags. Jag hängde på Jocke och några traineer på en öl och lite mat på O'Learys och då visade det sig att en av traineerna känner lite folk hemifrån och har varit på Granada. Tänka sig vad världen är liten. :)

Och nu blev jag SUPERSUR för jag hade skrivit ett låååångt inlägg om min fantastiska helg som inte gick att publicera och jag mitt nöt sparade inte det innan jag tryckte på "Spara & Publicera". Så nu är jag lite ledsen i ögat och så irriterad att jag faktiskt inte tänkte skriva nåt mer idag... Om jag nånsin kommer skriva igen för det här är inte första gången som det här händer.

Äsch, vi hörs igen, men helgens händelser uteblir.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0