2 par skor och tacos

Idag efter jobbet tog jag en runda på stan. Målet var att köpa ett par skor, en jacka, ballonger (till isshowen) och lösögonfransar (till isshowen). Jag kom därifrån med 2 par skor och tre ljuskoppar från Berry.


Ett par vita sommarsandaler från Vagabond. Har haft ett par liknande,
men dom är mer grå än vita och jag blev så glad när jag fick syn på dom här
(ursäkta färgerna, men min kamera är inte så hajjtekk)



Ett par svarta Nike från "Feet First". Sneakers, precis som jag vill ha, men inte så stora och klumpiga, perfekt!
(ytterligare ett taskigt foto med min inte så jättebraiga kamera)


Glömde bort ballongerna och hittade ingen jacka...

Ronja och hennes klass är på skolresa i Stockholm t om imorn så ikväll har hon och fem andra tjejer varit på besök och vi har ätit tacos. Mumsigt. Trevligt med lite energifulla tjejer som livar upp stämningen lite ibland, framförallt nu när jag är så stressad. Kan behöva tänka på lite annat och få mig några goa skratt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0