Genrep

Helgen tillbringade jag i Stångebro ishall i Linköping. Var på isen kl. 11-18 lördag och söndag och det känns i mina stackars fötter. Har köttsår på framsidan av vristerna och är helt röd på baksidan av vristerna. Smörja, smörja, smörja och sen compeed.

Genrep igår, kaos, som vanligt. Dock känner jag mig inte så nervös, bara för att jag själv ska glömma precis vartenda program. Blackout är det värsta som finns. Har bara hänt mig 2 gånger i hela min konståkningskarriär så det borde inte vara ett problem, men ändå.

Mamma ringde innan idag och berättade att mina/våra gardiner kommit. Yes! Det börjar likna ett hem här nu, snart iaf. Har hittat en soffa också som vi är överens om så nu ska jag bara se till att skaka fram lite moneysar så ska vi beställa.

Har skrivit in alla barn som ska vara med på showen från skridskoskolan. En sak kan jag säga och det är att det kommer vara med betydligt fler barn i år än förra året och det är kul. Kul för barnen och kul för LKF:s kassa med tanke på alla far- och morföräldrar som kommer. :)

Ikväll har vi varit på en förträffligt trevlig och god middag. Så nu är jag både mätt och trött. Men vad spelar det för roll när jag har tonvis med saker som MÅSTE fixas till isshowen. Och imorgon kommer syster liten och hennes kompisar hem hit och gör mig sällskap. Dom är i Sthlm på skolresa och självklart passar hon på att komma hit och äta lite, trevligt.

Och apropå syster liten så sitter jag nu och lyssnar på Melissa Horn på Spotify, Ronja som fick in mig i det träsket och nu är jag beroende.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0