ISSHOW 2009

Nu var det över, slut, finito. Helt tomt! Årets show har gått till historien på många sätt. Den har varit extra tuff då många saker varit mot oss och inte med oss. Men vi klarade av det ändå. Tack Ida!

Skolshowen i fredags var helt magisk. Hur mycket barn som helst och dom gjorde precis så som vi konståkare önskar. Dom tjoar och tjimmar och uppskattar precis allting. Helt fantastiskt kul att showa då. Publiken i lördags och söndags var betydligt mer återhållsamma, även om jag vet att just mor min klappade takten precis hela tiden. Såg jag henne göra det? Hörde jag henne göra det? Nej, men jag känner min mor och hon bara är sån. :)

I lördags var vi några tjejer som stannade kvar i ishallen och duschade efter showen. Vi drack lite gott och åt godis, ost och kex. Sååå mysigt! Efter det gick vi, tillsammans med resten av showgruppen, till Olympia och åt mat. Efter det var vi några som försökte oss på en utekväll på Ågatan, men det var inte så lätt när inte alla har åldern inne. Men vi hade trevligt ändå, så det så!

Så nu börjar planerna inför 2010 års isshow att smidas, men först ska jag ta lite välförtjänt vila från konståkningen och koncentrera mig på att må bra och njuta av det fina vädret...

...och givetvis lägger jag upp lite bilder från showen när jag får tag på några!

Kommentarer
Postat av: Jonas

Ska du va med och planera nästa års uppvisning också??

2009-05-01 @ 16:14:41
Postat av: Petra

Jag tror det, men har inte riktigt bestämt mig ännu....

2009-05-03 @ 21:13:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0