Premiärcykling

Idag har jag cyklat för FÖRSTA gången i den stora staden. Var skitnervös i morse att jag skulle cykla och ramla, krocka med en bil och cykla fel. Jag lyckades tack och lov endast med en av sakerna, nämligen att cykla fel. När jag kom till Hornstull blev det en aningens fel, men det kändes väldigt rätt hela tiden. Jag skulle cykla ner längs med vattnet, men svängde av lite för tidigt och hamnade i ett koloniområde istället och kom ut vid Södra station, dvs. helt fel ände av Söder i förhållande till dit jag skulle. Jag bjuder på den, men bara idag för imorn ska jag ta mig tusan cykla rätt. Och det tog inte mer än 30 minuter, trots att jag cyklade tokfel. Så imorn borde det inte ta mer än ca 20-25 minuter. En alldeles lagom liten runda på morgonen.

Och du Ronja, du skulle se mig i min nya snygga cykelhjälm!

Kommentarer
Postat av: Ronja

Haha, det ser jag fram emot ;)

2009-04-30 @ 08:01:26
URL: http://ronjalindhe.blogg.se/
Postat av: Jonas

Har du skaffat cykelhjälm??=)

2009-05-01 @ 11:13:47
Postat av: Petra

Japp, här uppe vågar jag inte cykla utan hjälm. Känner mig faktiskt inte det minsta töntig för alla andra har hjälm här uppe.



Ska troligtvis vara med och planera nästa års show. Även att det är jobbigt under tiden så är det väldigt kul när det väl är show!

2009-05-03 @ 21:14:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0