Det löser sig sa gubben och sket i brevlådan

Idag efter jobbet blir det en dejt med Sara. En afterworköl, hämtmat eller hemlagad mat. Inte bestämt än.

På måndag jobbar jag sista dagen på Vintertullen. På tisdag ska jag agera support på Ljung som startar på Värmdö. Sen kommer jag att vara i Mörbylund ett par gånger i veckan några veckor sen den 21 september börjar jag på Katarina-Sofia stadsdel och kommer där att jobba på tre olika boenden. Sen den 1 januari drar det igång på riktigt, då blir det Tibblehemmet!

Väntar här på att biträdande regionschefen ska ringa mig. Hon lovade att ringa idag. Hon tittade mig djupt in i ögonen och sa detta. :) Dock tror jag att hon i all stress glömt bort det. Hon har fullt upp nu med alla nystarter och rekrytering så jag klandrar henne inte för att glömma bort något hon redan fixat, mitt jobb.

Men jag ska nog testa ringa henne trots allt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0