Sväljsvårigheter och huvudvärk

Blev inte helt färdigstädat igår. Lämnade golven, men dom tar jag idag.

Har sovit väldigt dåligt inatt. Började få ont i halsen igår på morgonen och det blev bara sämre och sämre. Inatt hade jag så ont att jag inte kunde sova. Gick upp kl. 05.30 och började dricka te. Det lindrade lite, men det onda var tillbaka lika snabbt som det försvunnit. Inga halstabletter hemma heller. Tanken slog mig att jag kanske inte borde gå till jobbet, men jag gjorde det ändå. Det straffas jag för nu. Sitter här och har sväljsvårigheter och huvudvärk. Har en viktigt vårdplanering kl. 14-15 så jag kommer inte att ge upp.

Sen har jag lite saker på min "att-göra-lista" också. Jag skulle behöva köpa ett par nya joggingskor, foppatofflor, halstabletter och en fotoram. Skulle även behöva storhandla, hur stort det nu kan bli när jag är själv. I vilket fall har jag hela min uppväxt fått höra att om man inte går till skolan (dvs. jobbet i det här fallet), får man inte träna eller vistas ute heller. Envis som jag är kommer jag kämpa mig igenom den här dagen bara för att få köpa mina efterlängtade joggingskor!

När jag väl kommer hem blir det fotboll och tedrickande.

Får se om det blir nåt storhandlande när allt kommer omkring...

Kommentarer
Postat av: linda

stackars dig!

2009-08-25 @ 18:48:25
Postat av: Ida

Såg du mig på läktaren..? :) för jag antar att det var dam-fotbollen du kollade på..?

2009-08-26 @ 21:45:42
URL: http://idaaho89.blogg.se/
Postat av: Petra

Haha, nej Ida, jag såg inte dig. :) Och ja, det var damfotbollen jag tittade på. :)

2009-08-26 @ 23:13:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0