Ett hjärtskärande farväl

Idag tog jag farväl av Vintertullen, av mina älskade kollegor. Men om inte så länge så ses vi igen. Kommer givetvis att våldgästa dom i stort sett varje dag för här hemma kan jag inte gå hela dagarna utan någon som helst social interaktion, då kommer jag bli galen, minst!

Fick en jättefin present av tjejerna. Ett presentkort på Elisabethskolan. Hur kunde dom veta att jag funderat på en ansiktsbehandling sen en tid tillbaka? För allvarligt så har jag aldrig nämnt det på jobbet. Gissa om Petra kommer att utnyttja detta nu under arbetslösheten?!

Idag var jag och Emma på aerobic på Fridhemsplan. Efter det gick vi hem till Emma och lagade mat och mumsade i oss choklad. Sånt får mna äta när man tränat! :) När jag skulle hem gick vi bort till hennes och Kristofers nyinköpta lägenhet för att spana om det är mycket insyn på kvällen. Inte så farligt faktiskt. Tror dom kommer få ett riktigt mysigt hem där. Ska bli kul att se den i verkligheten sen. Ett prospekt och lite fönstertittande är aldrig riktigt samma sak.

I lördags när jag skulle möta upp Challe och hennes mamma gick jag inom Kungens Lilla Piga i Gamla stan och köpte en klocka. Jag sket i vad den kostade. Bara köpte den, av den anledningen att vi inte haft någon klocka i vardagsrummet sen vi flyttade in i februari och jag blir lika irriterad varje gång jag skulle vilja kolla vad klockan är och det inte finns någon på flera mils avstånd.

                           Den söta lilla klockan jag hittade på Kungens Lilla Piga

Imorn bär det av till Ljung på Värmdö. Larmutbildning. Ska bli roligt. Tycker det är väldigt roligt att företaget vill anlita mig för lite ströjobb här och där fram till mitt "riktiga" jobb börjar i januari. Känns som om jag faktiskt gjort ett bra jobb och att dom är nöjda med mig.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0