En lyckad helg i Södertälje

Sista dagen på Alströmerhemmet avklarades i fredags. Känns sorgligt, men å andra sidan visste jag att jag skulle sluta förr eller senare eftersom jag gick på ett mammavik, men det känns ändå tungt. Imorgon börjar jag på ett annat SÄBO.

I fredags kom Nicklas (prutts gamla barndomskompis) och Sophie till stora staden Södertälje för att tillbringa helgen här hos oss. Fredagen bestod av mat från en av alla kolgrillar här i hoodsen och en trivsam kväll hos en Scaniatrainee. Sen var det lördag, en lördag som för grabbarna bestod av datorbyggande och för oss tjejer blev det shopping i självaste huvfudstaden. Ojoj vad det finns mycket kul saker jag skulle vilja ha till nya lägenheten, men dumt att köpa när vi inte riktigt vet hur det är med väggyta osv. Däremot köpte jag ett par byxor, strumpbyxor, sjal och supersött presentpapper på Lagerhaus. Sofie var också lite svag för det där pappret så det slank ner en rulle även i hennes påse. Och idag har vi mest slappat och inte gjort många knop. Sammanfattningsvis har den här helgen varit alldeles perfekt.

Nu ska jag se om jag kan fixa biljetterna till isshowen då de tydligen ska börja säljas redan nu. Missa inte ISSHOW 2009 i Stångebrohallen i Linköping den 25/4 och 26/4 kl. 15.00!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0