Där satt den!

Japp, nu är det klart. Vi flyttar till Lilla Essingen den 27 februari. Eller ja, vi får tillgång till den då men jag har mycket med showen kommande månaderna så det blir väl flytt lite pö om pö.

Sista dagen på jobbet imorn. Kan inte fatta att det gått 1,5 år sen jag började där. Kommer sakna mina kära kollegor. Hur ska jag överleva utan Linda och Sara? Helen är också en klippa, men det är henne jag har vikat för så jag har inte träffat henne 5 dagar i veckan utan mer någon gång ibland. Får bli lite avfirande med en afterwork en annan fredag för imorn ska kära Sara ta ut lite komp på eftermiddagen så hon smiter lite tidigare och jag ska fika med Anna och sen afterworka och hänga hos en av Jockes traineekompisar.

Dansar vidare på mina små moln här hemma innan jag ska packa väskan inför morgondagen...

Kommentarer
Postat av: Challe

Grattis! Härligt! Där lär ni ju bo bra! Hihi. Vaar ska du jobba nu då? Hörs och ses!!

2009-01-30 @ 21:11:15
URL: http://www.chal.se
Postat av: LINDA

Hur ska vi klara oss utan dig??? Snyft....

2009-01-31 @ 13:55:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0