Hur var det nu igen?

Då en av mina kusiner har en riktig tjockismage och beräknades föda redan förra veckan är jag inne på fodda.nu VARJE DAG för att se om det ploppat ut en liten, för jag antar att det första hon tänker på är nog inte att ringa mig och gråta av lycka. Nej hon har nog liiiite annat att tänka på. :)

Så nu när jag var inne på just fodda.nu så spanade jag lite på om det var någon som fått barn som jag kanske vet vem/vilka är, självklart inte. Men jag såg en annan spännande grej. Familjen med dom fem P:ena.

Mamma: Pernilla
Pappa: Peter
Syster: Petronella
Syster: Petra
Bebis: Patricia

Kan det vara så att Peter och Pernilla planerat att alla barn ska heta något som börjar på P, eller bara råkade det bli så?

Tur för mig och Jocke att vi redan besämt vad våra barn ska heta så det inte uppstår en massa spekulationer som i fallet med Peter och Pernilla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0