Nelly.com

Jag har kommit in i en period nu där jag bara vill köpa på mig massa klänningar. Till vilken nytta? Sommaren är ju snart över. När jag gick på gymnasiet var jag en riktig kjolmänniska. När jag pluggade i Linköping försvann det och då var det jeans som gällde. Nu är jag i en ny period, en period där jag inte kan sluta tänka på klänningar. Jag har knappt någon ledig tid att använda dom på och ingen plats i garderoben, men vill ändå ha. Samtidigt som habegäret är sådär stor har jag tänkt att jag ska försöka snåla lite och spara lite pengar. Ingen bra kombination. Aja, så får det vara. I början på veckan damp det ner en fin klänning i brevlådan.


Klänning från Rare Fashion


Och det finns någon mer som jag gärna skulle vilja ha, men SPARA var ordet ja!


Klänning från Svea



Klänning från Pepe Jeans

Nu ska jag leta mig ner till källarförrådet för att leta upp min Margueritaglas för det ryktas att det ska blandas lite drinkar imorn för att fira semestern!

Kommentarer
Postat av: Emma

Då är vi två som är svaga för klänningar! :)

2009-07-27 @ 22:54:02
URL: http://skarp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0