Och så var dom bara fem...

Var nere och letade, men hjälp av Jocke, fram 4 st Margueritaglas. Tog upp dom till lägenheten. Packade upp dom ur sina små tidningspapperspaket. Och booom, så krashade jag ett. Aja, sånt händer...

Och medan jag sitter och sörjer att jag nu bara har 5 st glas kvar tittar jag på Yuotube och spanar på konståkning. En av mina absoluta favoriter genom tiderna är Alexei Yagudin

Spana in hans fantastiska åkning här och här (nej, jag vet inte hur man lägger in klippen i bloggen). Tänka sig att lilla jag också har åkt till "Gladiator". Dock får ni räkna bort ca 1 varv/hopp när han gör nåt så får ni mig. :)

Men min ABSOLUTA FAVORIT någonsin är Philippe Candeloro. Honom kan ni spana in här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0