Vi kunde inte bo bättre

Två dagar bestående av bad till långt ut på kvällen. Vi bor verkligen helt PERFEKT! I måndags grillade jag, Jocke och Emma hamburgare och badade till 21.30. Igår tränade först jag och Emma i Rålis (Friskis & Svettis har gratis sommarträning där nästan varje dag vid 18.00) sen gick vi hem till mitt och badade. Jocke slöt upp och vi låg där och göttade oss till ca 20.00. Jag säger som Jocke brukar säga om allt han äger och tar sig för:

- "Vi kunde inte bo bättre"

Idag däremot är det kvavt och klibbigt i luften. Var helt byngblöt när jag kom fram till jobbet efter min dagliga cykeltur. Håret var helt fuktigt och jag var blöt in under skinnet, ja det kändes så iaf.

På jobbet går dagarna just nu ganska långsamt, men det är för jag längtar till semester så in i. Jag har inte varit ledig på riktigt sedan 8:an på högstadiet. Det här är min tredje sommar sen jag började jobba som arbetsterapeut, och två av dom somrarna har jag jobbat precis varje dag. Ska verkligen bli skönt att bara kunna vara ett par veckor. Men det är några veckor kvar, bara att hålla ut...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0