1 st värdelös dag tack!

1 styck värdelös dag serverad!

Idag har varit en pissdag. Ja, såna dagar måste man ha ibland, men dom är ju så jobbiga.

Den började när jag hoppade upp på cykeln för att cykla hemåt. Det blåste nåt så in i och från och med idag avskyr jag Västerbron. Det kändes som jag trampade så benen nästan ramlade av och jag inte en meter åt nåt håll. Vinden var som en vägg. Till slut kom jag hem och insåg att jag var helt svimfärdig.

Jag tog mig en banan, bytte lite kläder och skulle promenera in mot city för att köpa skor, studentpresent, examenspresent och ett skärp. Jag var helt yr i skallen och insåg att jag inte skulle klara att gå hela vägen in till city så jag tog bussen. Lat? JA!

Väl inne letade jag fram stället med den present familjen ska köpa till Albin (syster litens pojkvän) i studentpresent. Jag försökte få tag på mamma för att stämma av med henne, men hon hade visst tagit hundarna på en tur och lämnat mobilen hemma. Syster följde med på rundan och hennes mobil låg såklart också kvar hemma och pappsen hade inte riktigt all info för att kunna svara på mina frågor. Sen kom det en tjej och tog sista exemplaret av det jag tänkt köpa så det problemet försvann ju...

Sen letade jag efter ett par skor. Hittade ett par supersöta rosa skor som jag ville ha. Självklart fanns dom inte i min storlek. Nu i efterhand var det nog lika bra för det är svårt att matcha till rosa, oranget och ceriset, men just då var jag lite ledsen i ögat.

Vykort inför student och examen hittade jag inga jag tyckte dög.

Min inhandlade examenspresent slog dom på Pilgrim in helt jättedumt, så dumt att den inte gick att lägga i ett vadderat kuvert och skicka så det var bara att riva upp hela skiten. När jag väl var inne i SOUK gallerian kom jag att tänka på ett fint rosa skärp som finns på Monki, men självklart inte det Monki som ligger i just den gallerian, förbannat!

Nu ska jag lägga mig och sova innan det hinner hända mer här ikväll. Nog med problem för en dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0