I väntans tider

Jag väntar på semestern. Dessvärre måste jag kämpa på några veckor till då jag inte har semester förrän vecka 31. Helt hopplöst. Just nu känns det tufft att det är så långt kvar, men ändå skönt för då har jag det härliga framför mig.

Vi försöker planera vår semester. Inte lätt och inte helt kul att fullboka sig heller. Därför är vi ganska veliga. Men jag säger som en tjej på Rix FM som ringde in och skulle ge sin syn på "planerad eller oplanerad semester". Hon sa att hon älskar oplanerad semester, men eftersom alla andra planerar måste hon också göra det. Ungefär så känner jag också. Alla andra planerar och sticker från stan. Då tänker inte jag sitta kvar här själv och bara glo.

Plockade ur diskmaskinen när jag kom hem från jobbet. Skulle ställa in rivjärnet i ett va skåpen. Vad tror ni händer då? Jag river upp vänster tumme (inte så mycket, men sören vad det svider). Dumma dumma rivjärn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0