Klotteri klottera

Mycket rör sig i mitt huvud nu och jag känner mig stressad. Inte stressad att jag inte ska hinna med, mer en inre stress över något som jag inte kan beskriva.

I måndags när jag cyklade till jobbet cyklade jag i vanlig ordning förbi en liten kiosk utanför vilken de bygger en minigolfbana i cement. Det var inte mer annorlunda än vanligt mer än att de målat om staketet. Och vad tror ni någon skojare passat på att göra då? JO, klottra ner några plankor med svart sprayfärg. Idiot! Varför kan man inte låta saker vara bara? Klottra på din egen vägg hemma i ditt hem.

Min familj är i full färd med att hitta studentpresenter till kusiner och pojkvänner så igår var jag och mamma inne på nätet och spanade in Eva Solo:s grejer. Ojojoj vad det fanns mycket. Jag tycker Eva Solo är väldigt rent och snyggt och habegäret blev inte direkt mindre igår när vi satt och spanade. Det som står högst upp på önskelistan just nu vad gäller Eva Solo är deras blomvaser. Så otroligt snygga!

Beställde ett par sandaler igår, ett par promenadsandaler. Jag hoppas dom är sköna. Dom såg sköna ut på bilden. Inga skoskav nu, jag orkar inte med fler. Har fått blåsor under fötterna pg a att jag gick hela söndagen med mina nya sommarsandaler och det gör ONT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0