Picknick såhär mitt på kvällen

Måste ta för vana att ta med mig kameran när jag går hemifrån. Finns ju så mycket kul och fint att ta foto på.

Ikväll fixade jag en sallad som jag och Jocke åt på en liten slänt här på vår lilla ö. Otroligt fint med solen och vattnet. Har precis insett hur lyckligt lottad jag är som bor här på denna lilla mysiga ö.

Och mormor, jag vet att du såg oss och tittade på oss med din varma blick!
Ängeln nedan kommer snart att pryda min bleka kropp, och genom den tar jag mormor med mig vart jag än går...


en ängel kom
en ängel gick
tack för all den fina tid vi fick
du finns för alltid i mitt minne

Kommentarer
Postat av: Linda

aaa det blir en tatuering!

2009-06-02 @ 09:00:01
Postat av: Thessan

Vilken fin tatuering du kommer få. Var ska den sitta?

2009-06-02 @ 23:16:10
Postat av: Petra

Jag är inte helt överens med mig själv var den ska sitta, men jag tror det blir i fotregionen nånstans. Men det blir först efter sommaren.

2009-06-03 @ 08:32:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0