18 år

Idag fyller min allra sötaste bästa lillasyster 18 år. Tänka sig att mamma och pappa inte längre har några små barn.

För några år sedan gjorde jag en bok till familjen i julklapp med foton från förr där jag skrev lite nostalgisk text osv. Jag, Ronja och Jonas var ju så små, och det var inte så värst längesen, tycker inte jag. Jodå, snart 24 år sen jag föddes, 22 år sen bror föddes och ganska exakt 18 år sen syster föddes.

Vart tog tiden vägen? Känns fortfarande som om det var igår pappa gjorde pyttipanna som bror inte åt (detta hände när mamma låg på BB med syster, och pappa hade inte gjort nåt fel med maten, det var bara så att min lillebror var väldigt krickig med maten när han var liten...)

Ja, så snabbt gick det.


Nu fyller lillplutten 18 år

Kommentarer
Postat av: Ida

Stort Grattis från mig till Ronja! :)

2009-03-29 @ 16:59:38
URL: http://idaaho89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0