Nu börjar det arta sig

Nu börjar vi få saker och ting på plats. Vi har betsämt oss för att inte stressa med tavlor och annat fint som ska pryda våra väggar, men allt annat börjar faktiskt att hitta sin plats ur kartongerna. Visst, vi har fortfarande sisådrä 10 kartonger kvar, men det är betydligt färre än när vi började här för snart en vecka sen.

Jag och prutt konstaterade igår kväll att tv-bänken vi har nu ser väldigt pluttig ut och att det kommer se lite kul ut när vi väl fått tummen ur att köpa en större soffa så därför körde vi till IKEA idag och köpte en precis likadan tv-bänk till. Denna lilla tv-bänk ska jag skruva ihop så fort vi fått upp hyllan ovanför skrivbordet (just denna väggprydnad var bestämd sen långt tillbaka att den ska sitta just där).

Imorgon är det fredag och det är väl det för nu är vi så trötta på att först gå upp tidigt och ta oss till jobbet och sen komma hem på kvällen för att skruva och banka till långt ut på natten. På lördag ska jag SOVA!

Invigde bostadsrättsföreningens tvättstuga igår. På 2 timmar lyckades jag tvätta 6 maskiner, det är tusan inte illa. Dock är tvättkorgen fortfarande full, hur kan det komma sig?

Aja, back to skruvande och bankande...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0