Osbyhelg

Halvvägs till jobbet i fredags kom jag på att kläderna jag tänkt ha på Ronjas 18-årskalas hängde kvar i klädkammaren hemma. Hade ingen chans att hämta dom och började genast värma upp sms-tummen. Kollade med mamma och hon hade nog lite kläder som jag kunde låna, så det problemet var löst ganska snabbt och enkelt.

I fredags var det en lååång bilfärd hem till Osby. Vi startade kl. 17.50 i Södertälje och var hemma kl. 23.50. Syster liten höll sig vaken till vi kom då hon inte ville missa presenterna, haha.

Lördagen bestod av ett besök på Klädkammaren, Annorlunda Rum och MJ. Hittade ett par byxor och en blus på Klädkammaren. Byxorna hade jag på kvällen tillsammans med ett av mammas fina linnen. Kvällen var trevlig och det var kul att träffa alla igen. Även moster med familj kom och det är alltid extra kul när dom kommer för vi ses inte så ofta.

Igår var det dags för det där bilåkandet igen så det var bara att sätta sig i bilen vid halv fyra och brumma hemåt. Väl hemma började vi hänga upp gardiner så det blev inte sängen särskilt tidigt och det har jag fått betala tillbaka idag. Och apropå just det så borde jag nog gå och lägga mig nu. Ja så är det, så det ska jag göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0