Skor

Ååååh, jag vill ha nya skor. Vagbond har många fina skor till ett bra pris och jag som faktiskt ganska ofta har problem med skav och alltid helst går i gympaskor älskar Vagabond för dom är sköna. Visst, jag måst erkänna att jag har ett par svarta sandaler från Vagabond som jag bara inte kan gå in, gör så förbannat ont och får stora köttsår på hälarna, men det är också dom enda som jag inte blivit kompis med.

Gick in på Feet First när jag tog en tur till city tidigare idag och det brände i plånboken, men jag lyckades lägga band på mig själv. Gå in på hemsidan så förstår ni varför jag nästan fick brännmärken på höger skinka (handväskan studsar nämligen där varje gång jag tar ett steg)...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0