Snabba cash

Vi har i ett par veckor haft sisådär 30 flyttkartonger som stått här hemma i lägenheten. Jag har irriterat mig på dom dag ut och dag in och Jocke  har sagt

- jag ska lägga ut flyttkartongerna på Blocket för 10 kr/st
 
Detta har han då sagt vid upprepade tillfällen, men inte fått den där berömda tummen ur.

Så ikväll vid 21 ikväll la jag ut våra förbannade kartonger på Blocket för 250 kr. Det tog 10 minuter så fick jag ett sms. Nu är kartongerna sålda och borta.

Ja det är som den där magneten säger här hemma på kylskåpet

"En man måst göra vad en man måste göra. En kvinna måste gör det han inte kan"


Kommentarer
Postat av: Challe

Bra Petra! :) Ibland (oftast) krävs en kvinna för att ta tag i saker! :) Hihi.

2009-03-22 @ 18:17:19
URL: http://www.chal.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0