Tjejkväll och showträning

Igår efter jobbet mötte jag upp älskade Sara och Linda för mat och vin hemma hos mig. För varje gång jag träffar dom, desto mer inser jag hur mycket jag faktskt saknar dom! Det var i vilket fall väldigt trevligt och mysigt. Vi hämtade pizza från vår lilla lokala pizzeria här ute på ön, drack vin och åt upp godiset jag fick i inflyttningspresent av Linda. Fick även ett vitt vin av henne, men det spar jag till inflyttningsfesten. :) Like you both, mycket!

Idag har jag varit i Linköping för showträning. Jag ställde klockan min på 04.55. Bussen gick härifrån 05.41 och tåget gick från centralen 06.06. Det borde tusan vara förbjudet att stiga upp så tidigt en ledig dag, eller ja nu valde jag ju det här själv, men ändå. Träningen gick urbra. Vi var alla utom 1 person, men hon hade meddelat sedan tidigare att hon inte kunde komma idag, och vi hann klart hela Keep On Dancing. Vad mycket roligare det är att träna när alla är där, man hinner så mycket mer.

Nu sitter jag här med kurrande mage. Har lite tacoingredienser kvar från i torsdags. Tror det får bli det för jag orkar minsann inte laga något mat och dessutom är det inte kul att laga mat till endast sig själv. Så det så!

Kommentarer
Postat av: Linda

we love u 2

2009-03-23 @ 10:23:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0