Trevligt återseende

Nu, nu äntligen har jag lämnat ifrån mig nycklarna till lägenheten i Södertälje. Jocke har varit och lämnat tillbaka digitalboxen idag. Nu är vi snart fria människor!

Det har varit en tung vecka på jobbet, men igår fick jag en paus och träffade mina underbara kollegor från Alströmerhemmet. Alltid lika kul att träffa dom!

Sitter här med ont i halsen och väntar dels på att Jocke ska komma hem så vi kan laga mat, dels på att klockan ska bli 19 så jag kan sätta igång att tvätta.

Nån gång ska jag skriva av mig vad gäller showen, men idag orkar jag inte. Ingenting kan längre göra mig förvånad, mer än så behöver jag nog inte säga just nu.

Kommentarer
Postat av: Ida

Vi har verkligen varit med om allt och lite till i år! Då mest åt det negativa hållet tyvärr.. En bra sak är i alla fall att skolföreställningen verkar vara populär! :)

2009-03-19 @ 22:14:00
URL: http://idaaho89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0